Cart

Lisainformatsioon

OSTMINE

  1. Valige vajalikud esemed ja asetage need ostukorvi.
  2. Kui te olete määranud oma aadressi, valige makseviis. Makske toodete eest.
  3. Kuller toimetab kauba teie määratud aadressile.

MAKSMINE

Te saate maksta kaupade eest:

  1. pangaülekandega
  2. Paysera süsteemi kaudu: Paysera konto, e-post, pangandussüsteemid, Paysera konto, Maxima kassaterminalid, Perlo terminalid, kioskid, PayPost filiaalid, panga filiaalid. Täieliku maksenimekirja kohta leiate Paysera süsteemi kaudu aadressil www.paysera.lt

 

KOHALETOIMETAMINE

Kui tootekirjelduses ei ole märgitud teisiti, võtab tarne 2-5 päeva (kui kaup ei asu hetkeseisuga Eestis, siis 1-2 nädalat).

Kaubad saadetakse kulleriga, need väljastatakse isikut tõendava dokumendi alusel ja allkirjastatult.

Tarnetingimused võivad olla kodulehel ebatäpsed, tarne võib võtta rohkem või vähem aega. Kui tarne kuupäev on teile oluline, kontrollige see üle, võttes ühendust.

Kui kaupa ei saadeta tarnijate poolt ühe kuu jooksul, võite te makstud summa tagasi saada.

Kaubad saadetakse ainult makse saamisel (va partiide kasutamise korral)

Peale tellimuse vormistamist tarne aadressi muutmisel, on klient kohustatud maksma kinni tarne uuele aadressile.

TAGASTAMINE JA GARANTII

Kui toode on defektne või ei ole selline, nagu on kirjeldatud, peab müüja nõustuma kauba tagasivõtmisega. Tellimuse tagastamisel soovitame ostjatele tagastada kaubad tähitud kirjaga – see on ainus tõend selle kohta, et kaup tagastatakse ja see ei kao kuhugi ära. Kauba tagastamisel peab ostja saatma kaubasaatja koodi tarnijatele ja siis ootama tagastamist. Puuduliku kauba kohta vaidluste tekkimisel, tagastame me teile kogu kauba eest tasutud summa.

Me julgustame alati ostjat ja müüjat leidmaks omavahel kompromiss.

Enamik osalejatest on selle olukorraga lahkesti nõus. Tähtis on võtta müüjaga kohe ühendust, kui kaup, mille te kätte saite, on puudulik. Saatke kindlasti müüjale fotod defektidest või puudustest, mida müüja ei maininud kauba kirjelduses.

Kui te ei tea, mida teha, võtke meiega ühendust samal päeval, kui saite kaupa kätte, saatke meile pilt ebakvaliteetsest tootest ja müüja link ning me püüame teid aidata. Lihtsalt pidage meeles, et kui võtate toote müüjaga kohtumisel vastu, on teil võimalus toode üle kontrollida — aga edaspidi peale defektide avastamist ei saa me teid aidata.